ÁSZF

Általános szerződési feltételek
A jelen ÁSZF tartalmazza a www.freedomfashion.hu (továbbiakban Webáruház)
használatának feltételeit az alábbiak szerint:
A Webáruház címe:
https://www.freedomfashion.hu
A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
Cégnév: Kovács Zsófia E.V.
Székhely címe: 4461 Nyírtelek, Vasvári Pál utca 106.
Adószám: 56494044-1-35
Az általános szerződési feltételek elfogadása

  1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a
    Webáruház
    szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit,
    amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF
    feltételeinek
    elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a
    Webáruház felhasználója között.
  2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a
    Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.
    A megrendelés lépései:
  3. A regisztráció menete
  4. A kosár használata
  5. A megrendelés összeállítása
  6. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
  7. A megrendelés elküldése
  8. A megrendelés visszaigazolása
    Az adásvételi szerződés létrejötte:
  9. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a
    megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló
    (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló
    email a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az
    ajánlati
    kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni.)
  10. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek
    minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF
    rendelkezései vonatkoznak.
  11. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában,
    automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés
    után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.
    A termék lényeges tulajdonságai
    A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató
    oldalain.
    Árak
    A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak.
    Kiszállítás, személyes átvétel
  12. A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók.
  13. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
  14. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag
    sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen
    jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
    Lehetséges fizetési módok
  15. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel) – A terméket
    az MPL futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék árát a
    futárnak kell készpénzben kifizetni.
  16. Előreutalással (KOVÁCS ZSÓFIA – HU76116000060000000094085651)
    Termékszavatosság
    Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
    Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban
    meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
    Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
    Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy
    kicserélését kérheti.
    Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
    A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos
    minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott
    leírásban szereplő tulajdonságokkal.
    Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
    Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától
    számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
    Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági
    igényét?
    Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy
    forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját
    termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
    A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége
    alól?
    A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége
    alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
    ● a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta
    forgalomba, vagy
    ● a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal
    időpontjában nem volt felismerhető vagy
    ● a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából
    ered.
    A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
    Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és
    termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.
    Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a
    kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a
    gyártóval szemben érvényesítheti.
    Jótállás
    Nem forgalmaz cégünk jótállásra kötelezett terméket.
    Elállás joga
    A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól a 45/2014.
    (II. 26.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék
    kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől,
    visszaküldheti a megrendelt terméket.
    Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az
    elállási jogát.
    Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén
    kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem
    rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
    Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.
    Ilyen esetek az alábbiak:
    ● Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható
    pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
    ● Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi
    kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.
    ● Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.
    Ha a fogyasztó eláll a távollevők között kötött szerződéstől, a vállalkozás
    haladéktalanul, de legkésőbb az elállástól számított 14 napon belül köteles
    visszatéríteni a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget, ideértve a
    teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.
    A törvény további részletei megtekinthetők itt:
    https://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1400045.KOR
    Elállási jog gyakorlásának menete
    Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott
    elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő
    jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő
    jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén
    feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás
    dátumát.
    A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa a
    cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült
    költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek
    nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot
    értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a
    futárnak kell megfizetni.
    Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem
    rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!
    A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre
    kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az
    esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például,
    hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt) A termék visszaérkezését
    követő 14 napon belül a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a
    termék vételárát (egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges).
    A fogyasztó elállási/felmondási jogát gyakorolhatja a nyilatkozat-minta útján vagy az
    erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával.
    A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvétele
    közötti időszakban is gyakorolhatja.
    Írásban történő elállás estén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon
    belül
    A fogyasztónak a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől
    számított 14 napon belül vissza kell juttatnia
    Ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő
    fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás
    nem köteles megtéríteni.
    Panasz
    Panasz esetén kérjük írjon az info@freedomfashion.hu e-mail címre. Panaszát
    minden esetben kivizsgáljuk és 72 órán belül írásban visszajelzünk.
    További panasz esetén a Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testülethez is
    fordulhat (4461 Nyírtelek, Vasvári Pál utca 106.)A békéltető testület előtti eljárásban a
    Kovács Zsófia E.V-t együttműködési kötelezettség terheli.
    Ha panasszal kíván élni online vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban,
    ezen a honlapon kezdeményezheti a panasz bíróságon kívüli rendezését:
    https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
Cart
  • No products in the cart.